Saturday, September 25, 2010

Take my blood!


Hari ini, saya terlihat seorang lelaki yang amat tampan =)

Hari ini, saya cuba menderma darah tetapi malangnya, saya tidak menetapi syarat oleh itu, darah saya tidak layak untuk didermakan.

Hari ini, saya potong rambut, dan pendandan rambut saya melukai dirinya sendiri kerana kecuaiannya apabila menggunakan gunting.

Hari ini, saya memakai kasut tumit tinggi yang hampir membunuh saya.



Ini adalah kawan saya yang amat 'syok sendiri'
Dia suka kucing dan akan mengeluarkan bunyi "meow" apabila melihat kucing.

Saya tidak berapa suka kucing. Kucing amat menakutkan, terutamanya pada waktu malam.

4 comments:

tinyee said...

ferret lebih menakutkan berbanding dengan kuching.

LOL! your malay so cute.

Joshua said...

What's wrong with your blood?

I generally like cats. :)

The verification word was "myeur". That's what drunk cats say.

★rcal★ said...

Tin Yee: haha my deteriorated malay is cute? ferret sangat comel la

Joshua: wow u know malay??

Joshua said...

Barely.